%0 Journal Article %T پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی %J فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود) %I دانشکده مدیریت دانشگاه تهران %Z %A مهدوی, عبدالمحمد %A نژاد, دکتر احمد جعفر %D 2002 %\ 12/22/2002 %V 59 %N 0 %P - %! پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی %K ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی %K پاسخگویی %K تفاهم %K سامانه های اطلاعاتی مدیریت (سام) %K قابلیت اعتماد %R %X مقاله حاضر طراحی و تبیین سامانه ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی است نگارنده ضمن بررسی سابقه تحقیق و مبانی نظری مربوط به تبیین مدل پیشنهادی خود پرداخته است. این مدل توسط خبرگان دانشگاهی و صنعت خودروسازی مورد تایید قرار گرفته و دارای شش بعد اصلی عوامل محسوس قابلیت اعتماد تفاهم همدلی تضمین و تعامل انسان رایانه است و هرکدام از ابعاد با شاخص هایی سنجیده شده است. درمجموع بیست و پنج شاخص برای ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی معرفی شده و در یکی از شرکت های وابسته به خودروسازی به اجرا گذاشته شده است. %U https://jmk.ut.ac.ir/article_11517_0be2369f28b363365b493b1767da26f5.pdf