نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی سازمانی مدل تعیین کننده پیش نیازهای فناوری اطلاعات برای اجرای کارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 2، 1385]

ا

  • ارزش تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • ارزیابی رابطه خریدار و فروشنده کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • ارزیابی عملکرد رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • ارزیابی کیفیت خدمات داخلی سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • استبداد شرقی هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • اصول اساسی داور بر تجارت جهانی طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • اکتساب تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاه‌ها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • الگوریتم (Genetic Algerithm) GA مقایسه بین عملکرد الگوریتم‌های GA و SA برای تعویض پیش‌گیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • الگوریتم (Simulated Annealing) SA مقایسه بین عملکرد الگوریتم‌های GA و SA برای تعویض پیش‌گیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • اندازه‌گیری همردیفی مفهوم و روش‌های اندازه‌گیری همردیفی در مطالعات اقتضائی مدیریت [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • انگیزش بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیت‌شان در سازمان‌های دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]

ب

  • بانک ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • برنامه‌ریزی آرمانی طراحی مدل آرمانی برنامه‌ریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • برنامه‌ریزی تولید طراحی مدل آرمانی برنامه‌ریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • بهینه‌سازی به‌کارگیری مدل ریاضی مناسب به‌منظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستان‌های استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • بهینه سازی تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]

پ

  • پارامترهای طراحی طراحی مبتنی بر بدیهیات ابزاری جهت فازبندی واستقرار سیستم تولیدی [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • پویایی سیستم ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]

ت

  • تایر وزن دهی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیک‌های تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • تجارت جهانی طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • تحلیل شکاف سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • تحلیل عاملی سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • تحلیل محتوا بررسی تحلیل محتوای گرایشهای پژوهشی در مجلات علمی تخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • تخصیص اعتبار به‌کارگیری مدل ریاضی مناسب به‌منظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستان‌های استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • تصمیم‌گیری چند شاخصه وزن دهی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیک‌های تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره به‌کارگیری مدل ریاضی مناسب به‌منظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستان‌های استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • تعویض پیش‌گیرانه قطعات مقایسه بین عملکرد الگوریتم‌های GA و SA برای تعویض پیش‌گیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • تفکر ناب تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • توسعة محصول جدید بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • توسعه استراتژی توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]

چ

  • چرخه عمر محصول طراحی زنجیره تأمین مبتنی بر نوع و چرخه عمر محصول [دوره 19، شماره 1، 1385]

خ

  • خلاقیت اجتماعی کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]

ر

  • رابطه خریدار و فروشنده کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • رتبه بندی وزن دهی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیک‌های تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • رفاه اجتماعی کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • روش مصداقی رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • رویکرد فرایند محور رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]

ز

س

  • ساختار سازمانی هیدرولیک هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سازمان بازار راهبر بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • سازمان یادگیرنده سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • سازوکارهای یادگیری سازمانی سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • سبک رهبری استبدادی هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سرمایه اجتماعی کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • سرمایه اجتماعی سرمایة اجتماعی: رویکردی نو در سازمان [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • سرمایه اجتماعی سازمانی سرمایة اجتماعی: رویکردی نو در سازمان [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • سرمایه انسانی نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سرمایه رابطه‌ای نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سرمایه ساختاری نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سرمایه فکری نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • سرمایه گذاری مشترک تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاه‌ها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • سیستم سازمان تجارت جهانی و آماده‌سازی شرایط الحاق طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • سیستم صف ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]

ش

  • شاخص وزن دهی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیک‌های تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • شبکه عصبی کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • شخصیت بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیت‌شان در سازمان‌های دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]

ص

  • صفت بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیت‌شان در سازمان‌های دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]

ط

ع

  • عقلانیت تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • عوامل کلیدی موفقیت رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]

ف

ک

  • کارت امتیازی متوازن مدل تعیین کننده پیش نیازهای فناوری اطلاعات برای اجرای کارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • کارمند تحویلداری ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • کسب و کار الکترونیکی توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • کمال تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]

م

  • متغیرهای نرخ و حالت ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • مجله علمی بررسی تحلیل محتوای گرایشهای پژوهشی در مجلات علمی تخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • مدل طراحی مدل آرمانی برنامه‌ریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • مدل مرجع مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • مدل مرجع فنی فناوری اطلاعات و ارتباطات مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • مدیریت بررسی تحلیل محتوای گرایشهای پژوهشی در مجلات علمی تخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • مدیریت زنجیره تأمین طراحی زنجیره تأمین مبتنی بر نوع و چرخه عمر محصول [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • مدیریت زنجیره تأمین توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • مدیریت زنجیره عرضه رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • مزیت رقابتی پایدار بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • مشارکت فعال کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • معادلات داینامو ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • معماری سازمانی مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • مهندسی مجدد تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • موفقیت بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیت‌شان در سازمان‌های دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]

ن

ه

  • هزینه چرخه عمر ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • همردیفی مفهوم و روش‌های اندازه‌گیری همردیفی در مطالعات اقتضائی مدیریت [دوره 19، شماره 2، 1385]
  • هم‌شکلی نهادی هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
  • همکاری بین بنگاهی تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاه‌ها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
  • همکاری مشترک تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاه‌ها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]

ی

  • یادگیری بازار بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
  • یادگیری سازمانی سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده [دوره 19، شماره 3، 1385]