نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اتحاد استراتژیک پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • اجزای تکنولوژی بررسی و ارزیابی اجزای تکنولوژی در شرکت های تابع برق تهران به کمک مدل اطلس تکنولوژی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • ارتباطات بین سازمانی پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • ارزشیابی عملکرد ارزیابی عملکرد با روش امتیازات متوازن از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • ارزیابی آمادگی استخراج و ارزیابی شاخص‌های مرتبط با آمادگی صنعت خودروسازی جهت پیاده سازی ERP [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • ارزیابی تکنولوژی بررسی و ارزیابی اجزای تکنولوژی در شرکت های تابع برق تهران به کمک مدل اطلس تکنولوژی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • ارزیابی عملکرد مشارکت ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت‌های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودروایران [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • استراتژی‌های تنوع مزیت رقابتی در شرکت‌های چندکسب و کاره و ویکرد رابطه ای [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • اعتماد ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت‌های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودروایران [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • الگوریتم مورچگان بهینه‌سازی قابلیت اطمینان در سیستم‌های سری با انتخاب‌های چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • الگوهای خط‌مشی‌گذاری بررسی سیاست‌های دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • الگوی SWOT طراحی و مقایسه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • الگوی تصمیم‌گیری حکیمانه طراحی و مقایسه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • الگوی توسعه پایدار گردشگری بررسی سیاست‌های دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • امام خمینی(ره) طراحی و مقایسه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • امدادرسانی خودرو ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • انتخابات الکترونیکی پیش‌نیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • انتخاب‌های چندگانه بهینه‌سازی قابلیت اطمینان در سیستم‌های سری با انتخاب‌های چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • انتقال و یکپارچگی دانش بررسی عوامل تسهیل‌کننده مدیریت دانش در تیم‌های کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • ایران ارایه چارچوبی برای مکان‌یابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]

ب

  • برنامه‌ریزی استراتژیک استفاده از مدل معادلات ساختاری در ارائه مدلی برای موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) استخراج و ارزیابی شاخص‌های مرتبط با آمادگی صنعت خودروسازی جهت پیاده سازی ERP [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • بهینه‌سازی قابلیت اطمینان بهینه‌سازی قابلیت اطمینان در سیستم‌های سری با انتخاب‌های چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]

ت

  • تئوری ذینفعان پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تئوری نهادی پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تئوری یادگیری پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تصمیم گیری راهبردی طراحی و مقایسه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • تصمیم‌گیری و خط‌مشی عمومی بررسی سیاست‌های دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تعیین ارزش مشتری عارضه‌یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تغییر سازمانی نقش مدل‌های ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تکنولوژی بررسی و ارزیابی اجزای تکنولوژی در شرکت های تابع برق تهران به کمک مدل اطلس تکنولوژی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • تکنولوژی اطلاعات (IT) ارزیابی عملکرد با روش امتیازات متوازن از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • توسعه گردشگری بررسی سیاست‌های دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • تیم‌های کاری بررسی عوامل تسهیل‌کننده مدیریت دانش در تیم‌های کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی [دوره 20، شماره 2، 1386]

خ

  • خلق دانش بررسی عوامل تسهیل‌کننده مدیریت دانش در تیم‌های کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی [دوره 20، شماره 2، 1386]

د

  • دموکراسی الکترونیکی پیش‌نیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • دولت الکترونیکی اندازه‌گیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • دولت الکترونیکی پیش‌نیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران [دوره 20، شماره 1، 1386]

ر

  • راهبردهای پیاده‌سازی مقاومت کاربران در برابر سیستم‌های اطلاعاتی و راهبردهای افزایش سطح پذیرش [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • رای‌گیری الکترونیکی پیش‌نیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • رضایت مشتری ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • رقابت‌پذیری ماهیت رقابت‌پذیری: نگاهی چند بعدی [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • رگرسیون ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • روش امتیازات متوازن (BSC) ارزیابی عملکرد با روش امتیازات متوازن از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (MADM) ارایه چارچوبی برای مکان‌یابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • رویکردها (محتوایی و فرایندی) ماهیت رقابت‌پذیری: نگاهی چند بعدی [دوره 20، شماره 2، 1386]

س

  • سطح ملی ارایه چارچوبی برای مکان‌یابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • سطوح (ملی ماهیت رقابت‌پذیری: نگاهی چند بعدی [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • سیستم فازی اندازه‌گیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • سیستم لجستیک عارضه‌یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • سیستم‌های اطلاعاتی مقاومت کاربران در برابر سیستم‌های اطلاعاتی و راهبردهای افزایش سطح پذیرش [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • سیستم‌های سری بهینه‌سازی قابلیت اطمینان در سیستم‌های سری با انتخاب‌های چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]

ش

ص

  • صنعت خودروسازی استخراج و ارزیابی شاخص‌های مرتبط با آمادگی صنعت خودروسازی جهت پیاده سازی ERP [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • صنعت و بنگاه) ماهیت رقابت‌پذیری: نگاهی چند بعدی [دوره 20، شماره 2، 1386]

ع

  • عارضه‌یابی عارضه‌یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • عوامل ارزیابی ارائه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامین کنندگان در فرایند برون سپاری [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • عوامل بحرانی موفقیت استخراج و ارزیابی شاخص‌های مرتبط با آمادگی صنعت خودروسازی جهت پیاده سازی ERP [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • عوامل داخلی و محیطی طراحی و مقایسه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • عوامل سازمانی استفاده از مدل معادلات ساختاری در ارائه مدلی برای موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • عوامل عملکردی ارائه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامین کنندگان در فرایند برون سپاری [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • عوامل فرایندی مجموعه فازی ارائه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامین کنندگان در فرایند برون سپاری [دوره 20، شماره 3، 1386]

ف

  • فرآیندها عارضه‌یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) ارزیابی عملکرد با روش امتیازات متوازن از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات اندازه‌گیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]

ک

  • کارخانه آلومینیوم ارایه چارچوبی برای مکان‌یابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • کنترل کیفیت آماری ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • کیفیت آموزش ارزیابی کیفیت آموزش با تکنیک MCDM فازی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • کیفیت خدمت ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]

م

  • مجموعه فازی ارزیابی کیفیت آموزش با تکنیک MCDM فازی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • محدودیت بودجه بهینه‌سازی قابلیت اطمینان در سیستم‌های سری با انتخاب‌های چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • مدل اطلس تکنولوژی بررسی و ارزیابی اجزای تکنولوژی در شرکت های تابع برق تهران به کمک مدل اطلس تکنولوژی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • مدل بلوغ دولت الکترونیکی اندازه‌گیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • مدل معادلات ساختاری استفاده از مدل معادلات ساختاری در ارائه مدلی برای موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • مدل مکان‌یابی ارایه چارچوبی برای مکان‌یابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • مدل‌های ذهنی نقش مدل‌های ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • مدیریت دانش بررسی عوامل تسهیل‌کننده مدیریت دانش در تیم‌های کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • مراکز صنعتی ارایه چارچوبی برای مکان‌یابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • مزیت رقابتی مزیت رقابتی در شرکت‌های چندکسب و کاره و ویکرد رابطه ای [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • مشارکت الکترونیکی پیش‌نیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • مشارکت راهبردی ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت‌های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودروایران [دوره 20، شماره 3، 1386]
  • مقاومت در برابر تغییر مقاومت کاربران در برابر سیستم‌های اطلاعاتی و راهبردهای افزایش سطح پذیرش [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • منافع رابطه‌ای مزیت رقابتی در شرکت‌های چندکسب و کاره و ویکرد رابطه ای [دوره 20، شماره 2، 1386]
  • مولفه‌ها (تشکیل‌دهنده و تاثیرگذار) ماهیت رقابت‌پذیری: نگاهی چند بعدی [دوره 20، شماره 2، 1386]

ن

  • نگرش مدیران نقش مدل‌های ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو ) [دوره 20، شماره 1، 1386]

و

  • وابستگی منابع پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]

ه

  • هزینه‌های اقتصادی مبادله پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی [دوره 20، شماره 1، 1386]
  • همراستایی استراتژیک استفاده از مدل معادلات ساختاری در ارائه مدلی برای موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات [دوره 20، شماره 2، 1386]