نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش و تعاون بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمان‌های بزرگ و ارتباط آن با برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]

ا

  • اثربخشی سازمانی بررسی مهارت‌های کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • ارزیابی عملکرد رتبه‌بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمان‌های بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • ارزیابی عملکرد ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‌های نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • اعتیاد به کار اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • الگوی مفهومی مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]

ب

  • بازاریابی درونی سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • بازاریابی سازمانی طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه‌ای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • بانک توسعه‌ای طراحی مدلی برای سنجش رضایت‌مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‌ای و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • بانک کشاورزی بررسی ‌اثرات تصمیم‏گیری مشارکتی بر رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک کشاورزی ‌استان خوزستان [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • برنامه‌ریزی بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمان‌های بزرگ و ارتباط آن با برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • برنامه‌ریزی آرمانی اثرات متعارض شاخص‌های فنی محصول بر خواسته‌های مشتری (کاربرد MODM در QFD) [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • برنامه‌ریزی ریاضی ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‌های نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • برنامه‌ها و راهکارها شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • برنامه‏های راهبردی طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‏های راهبردی جامعه از طریق رسانه‏های جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • بیانیه ماموریت مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکت‏های فناوری اطلاعات داخلی و خارجی [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • بیانیه ماموریت شرکت‏های کامپیوتری مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکت‏های فناوری اطلاعات داخلی و خارجی [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • بی مقیاس‌سازی فازی اثرات متعارض شاخص‌های فنی محصول بر خواسته‌های مشتری (کاربرد MODM در QFD) [دوره 21، شماره 4، 1387]

پ

  • پارادیم‌های تحقیق روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • پالایشگاه. ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‌های نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • پرسشنامه طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]

ت

  • تاثیر هاله‌ای تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • تحلیل پوششی داده‌ها رتبه‌بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمان‌های بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‌های نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • تصمیمات مالی داده کاوی و کاربرد آن در تصمیم‌گیری‌ها [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • تصمیم‏گیری مشارکتی بررسی ‌اثرات تصمیم‏گیری مشارکتی بر رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک کشاورزی ‌استان خوزستان [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • تصویر ذهنی تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • تعریف کارآفرینی مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • تعهد طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • تلویزیون طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‏های راهبردی جامعه از طریق رسانه‏های جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • تلویزیون طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • توسعه فرهنگی طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]

چ

  • چشم‏انداز ملی طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‏های راهبردی جامعه از طریق رسانه‏های جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]

ح

  • حوزه علمی نوظهور مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]

خ

  • خودباوری اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • خودشیفتگی اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها [دوره 21، شماره 4، 1387]

د

  • داده کاوی داده کاوی و کاربرد آن در تصمیم‌گیری‌ها [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • دانش علمی طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • دانشگاه‌ها شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • درآمدهای نفتی بررسی اثر درآمدهای نفتی بر فرآیند مدیریت اقتصادی کشور (83-1353) [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • درگیرشدن طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]

ر

  • رسانه‏های جمعی طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‏های راهبردی جامعه از طریق رسانه‏های جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • رضایت شغلی بررسی ‌اثرات تصمیم‏گیری مشارکتی بر رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک کشاورزی ‌استان خوزستان [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • رضایت مشتری طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • رضایت مشتری طراحی مدلی برای سنجش رضایت‌مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‌ای و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • رفتار خرید سازمانی طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه‌ای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • رهبری طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • رهبری تبادلی رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی) [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • رهبری تحول آفرین رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی) [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • روش تحقیق آمیخته روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • روش تحقیق کمی روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • روش تحقیق کیفی روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]

ز

  • زنان و سند چشم انداز توسعه طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]

س

  • سرنخ تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • سیاست‌ها شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]

ص

ع

  • عوامل تأثیرگذار بر خرید سازمانی طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه‌ای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • عوامل سازمانی تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی رتبه‌بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمان‌های بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • فرآیند دسترسی به خدمات طراحی مدلی برای سنجش رضایت‌مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‌ای و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • فرآیند مدیریت اقتصادی بررسی اثر درآمدهای نفتی بر فرآیند مدیریت اقتصادی کشور (83-1353) [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • فرایند خرید سازمانی طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانه‌ای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • فرهنگ سازمانی رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی) [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]

ک

  • کارآفرینی بررسی مهارت‌های کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • کارآفرینی درون‌سازمانی تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • کارایی ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاه‌های نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کارایی نسبی رتبه‌بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمان‌های بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کانون کنترل بیرونی اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کانون کنترل درونی اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کسب و کار الکترونیک ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) مهارت‌های کارآفرینانه بررسی مهارت‌های کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • کشور مبداء تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کیفیت خدمات طراحی مدلی برای سنجش رضایت‌مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‌ای و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کیفیت خدمات خارجی سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • کیفیت خدمات داخلی سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]

گ

  • گویه طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]

ل

  • لیکرت طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]

م

  • مدیریت بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمان‌های بزرگ و ارتباط آن با برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • مدیریت استراتژیک مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکت‏های فناوری اطلاعات داخلی و خارجی [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • مدیریت کیفیت فراگیر طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • مشتریان داخلی و خارجی سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • مشروعیت علمی مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • مطالعات مدیریت روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • مقیاس طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • موفقیت بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمان‌های بزرگ و ارتباط آن با برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]

ن

  • نام و نشان تجاری ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • نگرش طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
  • نهادی کردن طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‏های راهبردی جامعه از طریق رسانه‏های جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]

و

  • واحد مجازی رتبه‌بندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمان‌های بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
  • وفاداری الکترونیک ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
  • ویژگی‌های خدمات طراحی مدلی برای سنجش رضایت‌مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه‌ای و اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]

ه

  • هوش محاسباتی داده کاوی و کاربرد آن در تصمیم‌گیری‌ها [دوره 21، شماره 2، 1387]