بازمهندسی فرایندهای سازمانی راهی است برای تطابق سریع و آنی با شرایط محیطی باز مهندسی از طریق ابزاری که در اختیار دارد باعث تغییر فرایند ها و در نهایت کل سازمان در ابعاد وسیع می شود با این ابزار که به اهرم های تغییر بازمهندسی فرایندها نیز معرفو است بازمهندسی عملی می شود در این مقاله سعی شده تا ضمن شناخت بازمهندسی و مفاهیم مربوط به آن اهرم های مختلف تغییر در بازمهندسی بیان شود و سپس به یکی از این ابزارها که در باز مهندسی اهمیت فراوانی دارد و فناوری اطلاعت نام دارد پرداخته شود و سرانجام به نقش مدیریت در موفقیت بازمهندسی و رابطه آن با فناوری اطلاعات اشاره شده است
مدهوشی, دکتر مهرداد, & رفیعی, علی آقا. (1383). اهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 17(5), -.
MLA
دکتر مهرداد مدهوشی; علی آقا رفیعی. "اهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 17, 5, 1383, -.
HARVARD
مدهوشی, دکتر مهرداد, رفیعی, علی آقا. (1383). 'اهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 17(5), pp. -.
VANCOUVER
مدهوشی, دکتر مهرداد, رفیعی, علی آقا. اهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1383; 17(5): -.