هدف این مقاله ارائه روشی بر ای تبیین وضعیت کیفیتی یک شرکت می باشد با تعیین امتیاز کیفیت یک کارخانه در ماه های متوالی نه تنها رشد یا افت شرکت را می توان مشخص کرد بلکه امکان هدف گذاری نیز میسر می گردد روش ارائه شده در این مقاله بر مبنای سطوح سه گانه کیفیتی کانو و در راستای افزایش رضایت مشتری بر اساس فعالیت های مختلف در کارخانه می باشد
مهرگان, دکتر محمد رضا, & قاسمی, مهرداد. (1381). استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 56(0), -.
MLA
دکتر محمد رضا مهرگان; مهرداد قاسمی. "استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 56, 0, 1381, -.
HARVARD
مهرگان, دکتر محمد رضا, قاسمی, مهرداد. (1381). 'استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 56(0), pp. -.
VANCOUVER
مهرگان, دکتر محمد رضا, قاسمی, مهرداد. استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1381; 56(0): -.