نویسنده
حقیقی, دکتر محمد. (1369). نقش بازاریابی بین مللی در روند توسعه صنعتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 8(0), -.
دکتر محمد حقیقی. "نقش بازاریابی بین مللی در روند توسعه صنعتی", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 8, 0, 1369, -.
حقیقی, دکتر محمد. (1369). 'نقش بازاریابی بین مللی در روند توسعه صنعتی', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 8(0), pp. -.
حقیقی, دکتر محمد. نقش بازاریابی بین مللی در روند توسعه صنعتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1369; 8(0): -.