در این مطالعه به بررسی نقش مدلهای ذهنی مدیران در فرایند تغییر سازمانی پرداخته میشود. عوامل مختلفی در فرایند تغییرات سازمانی مورد بررسی قرار گرفتهاند، اما نویسندگان مقاله بر این موضوع متمرکز شدهاند که مدیران چه نگرشی نسبت به عوامل محیطی و تغییرات سازمانی دارند و این نگرشها چگونه بر تصمیماتی که ایشان در مورد اقدام به تغییرات مختلف سازمانی اتخاذ میکنند، مؤثر است. در این مطالعه از تجزیه و تحلیل دادههای اولیه که از مدیران و کارشناسان یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده کاغذ تیشو در ایران بهدست آمده، استفاده شده است. برای بهدست آوردن نقطه نظرات ایشان، پرسشنامهای طراحی و بین آنها توزیع شد. یافتههای بهدست آمده حاکی از این است که نوع تعبیری که مدیران از رویدادهای واقعی دارند و نگرشی که نسبت به فرایند تغییر سازمانی دارند، بر تصمیمی که ایشان در مورد اقدام به تغییرات مختلف سازمانی اتخاذ میکنند مؤثر است.
رحمانسرشت, حسین, & مقدم, علیرضا. (1386). نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو ). فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 20(1), -.
MLA
حسین رحمانسرشت; علیرضا مقدم. "نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو )", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 20, 1, 1386, -.
HARVARD
رحمانسرشت, حسین, مقدم, علیرضا. (1386). 'نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو )', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 20(1), pp. -.
VANCOUVER
رحمانسرشت, حسین, مقدم, علیرضا. نقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو ). فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1386; 20(1): -.