مقاله حاضر طراحی و تبیین سامانه ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی است نگارنده ضمن بررسی سابقه تحقیق و مبانی نظری مربوط به تبیین مدل پیشنهادی خود پرداخته است. این مدل توسط خبرگان دانشگاهی و صنعت خودروسازی مورد تایید قرار گرفته و دارای شش بعد اصلی عوامل محسوس قابلیت اعتماد تفاهم همدلی تضمین و تعامل انسان رایانه است و هرکدام از ابعاد با شاخص هایی سنجیده شده است. درمجموع بیست و پنج شاخص برای ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی معرفی شده و در یکی از شرکت های وابسته به خودروسازی به اجرا گذاشته شده است.
مهدوی, عبدالمحمد و نژاد, دکتر احمد جعفر . (1381). پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 59(0), -.
MLA
مهدوی, عبدالمحمد , و نژاد, دکتر احمد جعفر . "پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 59, 0, 1381, -.
HARVARD
مهدوی, عبدالمحمد, نژاد, دکتر احمد جعفر. (1381). 'پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 59(0), pp. -.
CHICAGO
عبدالمحمد مهدوی و دکتر احمد جعفر نژاد, "پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی," فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 59 0 (1381): -,
VANCOUVER
مهدوی, عبدالمحمد, نژاد, دکتر احمد جعفر. پیشنهاد یک مدل ارزیابی کیفیت خدمات سامانه های اطلاعاتی. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1381; 59(0): -.