اهمیت روز افزون توسعه محصول جدید در دنیای کسب و کار و افزایش توجه و اقبال خاص از سوی شرکت ها به انجام تحقیقات در خصوص ماهیت توسعه محصول جدید منجر به ایجاد بدنه گسترده ای از تحقیقات در این حوزه از دانش مدیریت گردیده است پویایی و پیچیدگی مفهوم توسعه محصول جدید از یک طرف و ماهیت میان رشته ای آن از طرف دیگر موجب گردیده است که محققان در تحقیقات خود رویکرد های متفاوتی را به کار گرفته و به یافته های متنعی دست یابند بدین ترتیب ادبیات توسعه محصول جدید را میتوان به چهار قسمت محتوای تحقیقات اصلی توسعه محصول جدید عوامل متمایز کننده تحقیقات توسعه محصول جدید و مطالعات خاص گرایان در تحقیقات توسعه محصول جددی تقسیم بندی نمود د راین مقاله به ترتیب هر یک از این چهار قسمت به تفصیل مورد برسی قرار می گیرد و در خاتمه در یک جمع بندی کلی بدنه ادبیات توسعه محصول جدید به اجمال تدوین می گردد.
حسینی, سید محمد سید, & ایرانبان, دکتر سید جواد. (1383). استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 17(1), -.
MLA
سید محمد سید حسینی; دکتر سید جواد ایرانبان. "استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 17, 1, 1383, -.
HARVARD
حسینی, سید محمد سید, ایرانبان, دکتر سید جواد. (1383). 'استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 17(1), pp. -.
VANCOUVER
حسینی, سید محمد سید, ایرانبان, دکتر سید جواد. استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1383; 17(1): -.