بر اساس ضرورت ایجاد تحول کیفی در مدیریت آموزش عالی – در این تحقیق چند دانشگاه داخلی و خارجی ارزیابی شده اند تا راه کارهای بهبود مدیریت کیفی برای دانشگاه های کشور ارائه گردد. هم چنین در این بررسی تجربه یکی از دانشگاه ها در اجرای مدیریت کیفیت جامع به صورت موردی تشریح گردیده است. در طی تحقیق درس هایی که از اشتباهات گرفته شده است تغییرات ساختاری تحولات در حالات و رفتار کارکنان که بر اثر اجرای برنامه به دست آمده مورد توجه قرار گرفته است.
تنعمی, دکتر محمد مهدی. (1382). مدیریت کیفیت جامع در آموزش عالی : ارزیابی تطبیقی چند دانشگاه و بازخوانی یک تجربه. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 16(1), -.
MLA
دکتر محمد مهدی تنعمی. "مدیریت کیفیت جامع در آموزش عالی : ارزیابی تطبیقی چند دانشگاه و بازخوانی یک تجربه", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 16, 1, 1382, -.
HARVARD
تنعمی, دکتر محمد مهدی. (1382). 'مدیریت کیفیت جامع در آموزش عالی : ارزیابی تطبیقی چند دانشگاه و بازخوانی یک تجربه', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 16(1), pp. -.
VANCOUVER
تنعمی, دکتر محمد مهدی. مدیریت کیفیت جامع در آموزش عالی : ارزیابی تطبیقی چند دانشگاه و بازخوانی یک تجربه. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1382; 16(1): -.