چاپ اول : 1370 – مؤسسه انتشاراتی مشعل
تیراژ :3000 نسخه – 139 صفحه
قیمت: 1200 ریال
این کتاب که به تازگی منتشر شده است اصولی در زمینه مدیریت فروش ، روان شناسی و مسائل اجتماعی و اقتصادی را در قالب یک داستان به خواننده عرضه می کند . کتاب مطالبی را طرح می کند که ه تنها به کار بردن آنها بسیار ساده است بلکه موجبات موفقیت در کارها را نیز فراهم می سازد . فروشنده یک دقیقه ای فرد باتجربه ای است که در داستان کوتاه خود ، رازهای موفقیت خود را یکی پس از دیگری بیان می کند که چکیده ای از تجربیات ، نگرشها و اندرزهای موفق ترین فروشندگان ، مدیران بازاریابی و ادارات فروش می باشد که در رشته های گوناگون صنعتی فعالیت دارند.