حضور به موقع در محل کار ، انجام علاقه مندان وظایف با آرامش فکری ، داشتن روحیه مناسب برای برخورد با ارباب رجوع یا همکاران ، باقی داشتن وقت و حوصله کافی برای انجام وظایف اجتماعی و خانوادگی . از جمله هدفهای اعمال مدیریت موثر در زمینه امور کارکنان در هر سازمان بزرگ و کوچک است متأسفانه به دلایل مختلف تحقق آنها در شهرهای بزرگ به آسانی میسر نیست.
مشکلات عمده زندگی و کار در شهرهای بزرگ و سازمانهای بزرگ را به شرح زیر می توان خلاصه کرد :
1- مشکلات رفت و آمد به محل کار
2- مشکل ورود به موقع به محل کار و خروج بموقع از محل کار
3- مشکلات شهری و اجتماعی
سپاسی, دکتر ناصر میر. (1368). ضرورت بوجود آمدن ساعات کار شناور راهی مؤثر برای کاهش مشکلات کارکنان در سازمانهای بزرگ و شهرهای بزرگ. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 6و7(0), -.
MLA
دکتر ناصر میر سپاسی. "ضرورت بوجود آمدن ساعات کار شناور راهی مؤثر برای کاهش مشکلات کارکنان در سازمانهای بزرگ و شهرهای بزرگ", فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 6و7, 0, 1368, -.
HARVARD
سپاسی, دکتر ناصر میر. (1368). 'ضرورت بوجود آمدن ساعات کار شناور راهی مؤثر برای کاهش مشکلات کارکنان در سازمانهای بزرگ و شهرهای بزرگ', فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 6و7(0), pp. -.
VANCOUVER
سپاسی, دکتر ناصر میر. ضرورت بوجود آمدن ساعات کار شناور راهی مؤثر برای کاهش مشکلات کارکنان در سازمانهای بزرگ و شهرهای بزرگ. فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود), 1368; 6و7(0): -.