آ
-
آموزش و تعاون
بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمانهای بزرگ و ارتباط آن با برنامهریزیهای آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]
ا
-
اثربخشی سازمانی
بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
ارزیابی عملکرد
رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
ارزیابی عملکرد
ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
اعتیاد به کار
اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
الگوی مفهومی
مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
ب
-
بازاریابی درونی
سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
بازاریابی سازمانی
طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
بانک توسعهای
طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
بانک کشاورزی
بررسی اثرات تصمیمگیری مشارکتی بر رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان خوزستان [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
بیانیه ماموریت
مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات داخلی و خارجی [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
بیانیه ماموریت شرکتهای کامپیوتری
مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات داخلی و خارجی [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
برنامهریزی
بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمانهای بزرگ و ارتباط آن با برنامهریزیهای آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
برنامهریزی آرمانی
اثرات متعارض شاخصهای فنی محصول بر خواستههای مشتری (کاربرد MODM در QFD) [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
برنامهریزی ریاضی
ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
برنامههای راهبردی
طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
برنامهها و راهکارها
شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
بی مقیاسسازی فازی
اثرات متعارض شاخصهای فنی محصول بر خواستههای مشتری (کاربرد MODM در QFD) [دوره 21، شماره 4، 1387]
پ
-
پارادیمهای تحقیق
روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
پالایشگاه.
ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
پرسشنامه
طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
ت
-
تاثیر هالهای
تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
تحلیل پوششی دادهها
رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
تحلیل پوششی دادهها
ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
تصمیمات مالی
داده کاوی و کاربرد آن در تصمیمگیریها [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
تصمیمگیری مشارکتی
بررسی اثرات تصمیمگیری مشارکتی بر رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان خوزستان [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
تصویر ذهنی
تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
تعریف کارآفرینی
مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
تعهد
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
تلویزیون
طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
تلویزیون
طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
توسعه فرهنگی
طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]
چ
-
چشمانداز ملی
طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
ح
-
حوزه علمی نوظهور
مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
خ
-
خودباوری
اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
خودشیفتگی
اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
د
-
داده کاوی
داده کاوی و کاربرد آن در تصمیمگیریها [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
دانش علمی
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
دانشگاهها
شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
درآمدهای نفتی
بررسی اثر درآمدهای نفتی بر فرآیند مدیریت اقتصادی کشور (83-1353) [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
درگیرشدن
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
ر
-
رسانههای جمعی
طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
رضایت شغلی
بررسی اثرات تصمیمگیری مشارکتی بر رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان خوزستان [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
رضایت مشتری
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
رضایت مشتری
طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
رفتار خرید سازمانی
طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
رهبری
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
رهبری تبادلی
رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی) [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
رهبری تحول آفرین
رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی) [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
روش تحقیق آمیخته
روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
روش تحقیق کیفی
روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
روش تحقیق کمی
روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
ز
-
زنان و سند چشم انداز توسعه
طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]
س
-
سیاستها
شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
سرنخ
تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
ع
-
عوامل تأثیرگذار بر خرید سازمانی
طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
عوامل سازمانی
تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
فرایند خرید سازمانی
طراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
فرآیند دسترسی به خدمات
طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
فرآیند مدیریت اقتصادی
بررسی اثر درآمدهای نفتی بر فرآیند مدیریت اقتصادی کشور (83-1353) [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
فرهنگ سازمانی
رهبری تحول آفرین و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی در وزارت رفاه و تامین اجتماعی) [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
شناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
ک
-
کارایی
ارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کارآفرینی
بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
کارآفرینی درونسازمانی
تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
کارایی نسبی
رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کانون کنترل بیرونی
اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کانون کنترل درونی
اعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کسب و کار الکترونیک
ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) مهارتهای کارآفرینانه
بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
کشور مبداء
تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کیفیت خدمات
طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کیفیت خدمات خارجی
سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
کیفیت خدمات داخلی
سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
گ
-
گویه
طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
ل
-
لیکرت
طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
م
-
مدیریت
بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمانهای بزرگ و ارتباط آن با برنامهریزیهای آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
مدیریت استراتژیک
مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات داخلی و خارجی [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
مشتریان داخلی و خارجی
سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
مشروعیت علمی
مشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
مطالعات مدیریت
روش تحقیق آمیخته:رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
مقیاس
طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
موفقیت
بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمانهای بزرگ و ارتباط آن با برنامهریزیهای آموزشی مدیریتی [دوره 21، شماره 2، 1387]
ن
-
نام و نشان تجاری
ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
-
نگرش
طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت [دوره 21، شماره 3، 1387]
-
نهادی کردن
طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
و
-
واحد مجازی
رتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
ویژگیهای خدمات
طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
-
وفاداری الکترونیک
ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
ه
-
هوش محاسباتی
داده کاوی و کاربرد آن در تصمیمگیریها [دوره 21، شماره 2، 1387]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد