آ
-
آمادگی سازمانی
مدل تعیین کننده پیش نیازهای فناوری اطلاعات برای اجرای کارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 2، 1385]
ا
-
ارزیابی رابطه خریدار و فروشنده
کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
ارزیابی عملکرد
رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
ارزیابی کیفیت خدمات داخلی
سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
ارزش
تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
استبداد شرقی
هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
اصول اساسی داور بر تجارت جهانی
طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
اکتساب
تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
الگوریتم (Genetic Algerithm) GA
مقایسه بین عملکرد الگوریتمهای GA و SA برای تعویض پیشگیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
الگوریتم (Simulated Annealing) SA
مقایسه بین عملکرد الگوریتمهای GA و SA برای تعویض پیشگیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
اندازهگیری همردیفی
مفهوم و روشهای اندازهگیری همردیفی در مطالعات اقتضائی مدیریت [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
انگیزش
بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]
ب
-
بانک
ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
برنامهریزی آرمانی
طراحی مدل آرمانی برنامهریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
برنامهریزی تولید
طراحی مدل آرمانی برنامهریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
بهینه سازی
تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
بهینهسازی
بهکارگیری مدل ریاضی مناسب بهمنظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستانهای استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
پ
-
پارامترهای طراحی
طراحی مبتنی بر بدیهیات ابزاری جهت فازبندی واستقرار سیستم تولیدی [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
پویایی سیستم
ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
ت
-
تایر
وزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
تجارت جهانی
طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
تحلیل شکاف
سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
تحلیل عاملی
سنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
تحلیل محتوا
بررسی تحلیل محتوای گرایشهای پژوهشی در مجلات علمی تخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
تخصیص اعتبار
بهکارگیری مدل ریاضی مناسب بهمنظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستانهای استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
تصمیمگیری چند شاخصه
وزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
بهکارگیری مدل ریاضی مناسب بهمنظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستانهای استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
تعویض پیشگیرانه قطعات
مقایسه بین عملکرد الگوریتمهای GA و SA برای تعویض پیشگیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
تفکر ناب
تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
توسعة محصول جدید
بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
توسعه استراتژی
توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]
چ
-
چرخه عمر محصول
طراحی زنجیره تأمین مبتنی بر نوع و چرخه عمر محصول [دوره 19، شماره 1، 1385]
خ
-
خلاقیت اجتماعی
کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
ر
-
رابطه خریدار و فروشنده
کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
رتبه بندی
وزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
رفاه اجتماعی
کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
روش مصداقی
رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
رویکرد فرایند محور
رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
س
-
ساختار سازمانی هیدرولیک
هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سازمان یادگیرنده
سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
سازمان بازار راهبر
بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
سازوکارهای یادگیری سازمانی
سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
سبک رهبری استبدادی
هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سرمایه اجتماعی
نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سرمایه اجتماعی
کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
سرمایه اجتماعی
سرمایة اجتماعی: رویکردی نو در سازمان [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
سرمایه اجتماعی سازمانی
سرمایة اجتماعی: رویکردی نو در سازمان [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
سرمایه انسانی
نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سرمایه رابطهای
نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سرمایه ساختاری
نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سرمایه فکری
نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی) [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
سرمایه گذاری مشترک
تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
سیستم سازمان تجارت جهانی و آمادهسازی شرایط الحاق
طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
سیستم صف
ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
ش
-
شاخص
وزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
شبکه عصبی
کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
شخصیت
بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]
ص
-
صفت
بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]
ط
-
طراحی مبتنی بر بدیهیات
طراحی مبتنی بر بدیهیات ابزاری جهت فازبندی واستقرار سیستم تولیدی [دوره 19، شماره 4، 1385]
ع
-
عقلانیت
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
عوامل کلیدی موفقیت
رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
مدل تعیین کننده پیش نیازهای فناوری اطلاعات برای اجرای کارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
کارمند تحویلداری
ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
کسب و کار الکترونیکی
توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
کمال
تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
م
-
متغیرهای نرخ و حالت
ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
مجله علمی
بررسی تحلیل محتوای گرایشهای پژوهشی در مجلات علمی تخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
مدیریت
بررسی تحلیل محتوای گرایشهای پژوهشی در مجلات علمی تخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
مدیریت زنجیره تأمین
طراحی زنجیره تأمین مبتنی بر نوع و چرخه عمر محصول [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
مدیریت زنجیره تأمین
توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
مدیریت زنجیره عرضه
رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
مدل
طراحی مدل آرمانی برنامهریزی تولید برای شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
مدل مرجع
مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
مدل مرجع فنی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
مزیت رقابتی پایدار
بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
مشارکت فعال
کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
معادلات داینامو
ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
معماری سازمانی
مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
مهندسی مجدد
تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
موفقیت
بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]
ن
-
ناخودآگاه تاریخی
هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
نیازهای عملکردی
طراحی مبتنی بر بدیهیات ابزاری جهت فازبندی واستقرار سیستم تولیدی [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
نظریه اقتضایی
مفهوم و روشهای اندازهگیری همردیفی در مطالعات اقتضائی مدیریت [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
نظریه برخاسته از دادهها
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
نظریه کنش ارتباطی
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
نولیبرالیسم
کارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
ه
-
هزینه چرخه عمر
ارائه مدلی به منظور تعیین سیاست نگهداری اثربخش با رویکرد پویایی سیستم [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
همردیفی
مفهوم و روشهای اندازهگیری همردیفی در مطالعات اقتضائی مدیریت [دوره 19، شماره 2، 1385]
-
همشکلی نهادی
هیدروکراسی یا بوروکراسی [دوره 19، شماره 1، 1385]
-
همکاری بین بنگاهی
تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
-
همکاری مشترک
تعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
ی
-
یادگیری بازار
بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه [دوره 19، شماره 3، 1385]
-
یادگیری سازمانی
سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد