آ
-
آذر، دکتر عادل
انتخاب مدیر عالی با به کارگیری فن فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 17، شماره 3، 1383]
ا
-
اده، دکتر عزت اله اصغری ز
اولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
ایرانبان، دکتر سید جواد
استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
اربطانی، طاهر روشندل
اولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
اربطانی، طاهر روشندل
نگرشی بر بنیان های نظری مدیریت سازمان های رسانه ای [دوره 17، شماره 4، 1383]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
استراتژی بازاریابی هوشمند [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
اسکویی، سید وحید عماد اسلام
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مدیریت فرایندها در وزارت علوم تحقیقات و فناوری [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
اکبری، محسن
بررسی معیارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه موردی کشور های عضو کنفرانس اسلامی [دوره 17، شماره 1، 1383]
ب
-
بارفروش، دکتر احمد عبدالله زاده
بررسی مشکلات برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
برقی، میکائیل
نگرشی بر بنیان های نظری مدیریت سازمان های رسانه ای [دوره 17، شماره 4، 1383]
-
برقی، مهندس میکائیل
اولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
پ
-
پور، دکتر رحمت الله قلی
تحلیل وامکان سنجی الگوی حکمرانی خوب در ایران با تاکید بر نقش دولت [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
پور، دکتر محمدجواد اصغر
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست ج.ا.ا [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
پور، مرضیه مختاری
بررسی تاثیر و ظایف مدیران گروه های آموزشی بر کارایی اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 17، شماره 3، 1383]
ت
-
تسلیمی، دکتر محمد سعید
بررسی ضرورت و طراحی مدل نظری برای تاسیس کلینیک های محلی بهبود سیستم [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
تسلیمی، دکتر محمد سعید
اولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
تمیزی، علی رضا
بررسی معیارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه موردی کشور های عضو کنفرانس اسلامی [دوره 17، شماره 1، 1383]
ح
-
حیدری، نسترن حاجی
بررسی مشکلات برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
حسینی، سید محمد سید
استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
حقیقی، دکتر محمد
ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
خ
-
خوینی، امیر
تعیین و پیش بینی کارایی شعب بانک ملت استان قزوین با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های تصادفی [دوره 17، شماره 1، 1383]
ر
-
ربیعی، دکتر حمیدرضا
مدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی [دوره 17، شماره 4، 1383]
-
رفیعی، علی آقا
اهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 5، 1383]
ز
-
زاده، دکتر فتاح شریف
معیارهای تعیین درجه مطلوب تمرکز و عدم تمرکز در شعب بانک ها : مورد بانک ملت [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
زاده، هاشم آقا
استراتژی بازاریابی هوشمند [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
زالی، دکتر محمدرضا
طراحی و تبیین سیستم ارزیابی عملکرد مراکز تحقیقاتی صنعتی [دوره 17، شماره 3، 1383]
س
-
سیادت، دکتر سید علی
بررسی تاثیر و ظایف مدیران گروه های آموزشی بر کارایی اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
سرشت، دکتر بهزاد فرخ
بررسی عوامل موثر در بروز فساد اداری به منظور ارائه الگویی جهت کاهش اثرات آن در روند توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 17، شماره 4، 1383]
ش
-
شامی، مهدی
ارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
شفیعی، مرتضی
ارزیابی کارایی آژانس های مسافرتی – هواپیمائی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ای چند هدفه [دوره 17، شماره 4، 1383]
ص
-
صارمی، دکتر محمود
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مدیریت فرایندها در وزارت علوم تحقیقات و فناوری [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
صارمی، دکتر محمود
تعیین و پیش بینی کارایی شعب بانک ملت استان قزوین با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های تصادفی [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
صوفلو، حسین
تعیین و ارزیابی معیارهای مکان یابی هاب جهت ترانزیت هوایی در کشور وتعیین موقعیت جغرافیایی مناسب [دوره 17، شماره 4، 1383]
ط
-
طولی، فرشید حسینی
ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
ف
-
فرد، دکتر حسن دانایی
الزامات عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات : نظریه پردازی در مدیریت دولتی [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
فرد، دکتر حسن دانائی
نظریه پردازی در مدیریت ارزیابی سهم تئوریک مطالعات سازمانی [دوره 17، شماره 4، 1383]
-
فرهنگی، دکتر علی اکبر
نگرشی بر بنیان های نظری مدیریت سازمان های رسانه ای [دوره 17، شماره 4، 1383]
-
فیروزیان، دکتر محمود
تعیین و ارزیابی معیارهای مکان یابی هاب جهت ترانزیت هوایی در کشور وتعیین موقعیت جغرافیایی مناسب [دوره 17، شماره 4، 1383]
ق
-
قربانی، رضا
اولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
م
-
محقر، دکتر علی
ارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
محقر، دکتر علی
توسعه مدل پذیرش فناوری TAM در وزارت کشور [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
محمدی، مهدی شیر
توسعه مدل پذیرش فناوری TAM در وزارت کشور [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
محمودی، جعفر
مدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی [دوره 17، شماره 4، 1383]
-
مدهوشی، دکتر مهرداد
اهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
ممان، محمود صالحی
شناسایی عوامل موثر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خود پرداز بانکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
-
مهدوی، دکتر عبدالمحمد
بررسی ضرورت و طراحی مدل نظری برای تاسیس کلینیک های محلی بهبود سیستم [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
مهرگان، دکتر محمدرضا
ارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
-
مهرگان، دکتر محمد رضا
طراحی و تبیین سیستم ارزیابی عملکرد مراکز تحقیقاتی صنعتی [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
مهرگان، دکتر محمد رضا
ارزیابی کارایی آژانس های مسافرتی – هواپیمائی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ای چند هدفه [دوره 17، شماره 4، 1383]
ن
-
نوری، دکتر ایرج
انتخاب مدیر عالی با به کارگیری فن فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 17، شماره 3، 1383]
-
نوری، روح الله
معیارهای تعیین درجه مطلوب تمرکز و عدم تمرکز در شعب بانک ها : مورد بانک ملت [دوره 17، شماره 5، 1383]
و
-
ونوس، دکتر داور
شناسایی عوامل موثر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خود پرداز بانکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد