ارزیابی عملکردطراحی مدل مفهومی ارزیابی عملکرد سیستم بانکی در سرفصل فروش اقساطی [دوره 16، شماره 1، 1382]
ارزیابی عملکردبررسی اثرات اجرای نظام مدیریت مشارکت از طریق
سیستم پیشنهادات کارکنان بر وضعیت سازمان ها
(مورد بررسی در شرکت تولیدی قطعات خودرو ایران ) [دوره 49، شماره 0، 1379]
ارزیابی عملکردارزیابی عملکرد حاصل از اجرای سیستم های مدیریت کیفیت در شرکت های تولیدی ایران [دوره 54، شماره 0، 1380]
ارزیابی عملکردرویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
ارزیابی عملکردرتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
ارزیابی عملکردارائه یک مدل برنامهریزی آرمانی جهت ارزیابی پالایشگاههای نفت کشور [دوره 21، شماره 4، 1387]
ارزیابی عملکرد مشارکتارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکتهای راهبردی مورد کاوی: صنعت خودروایران [دوره 20، شماره 3، 1386]
ارزیابی کیفیت خدمات داخلیسنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
از کارافتادگیبه کارگیری الگوریتم SA ( Simulated Annealing ) برای تعویض پیش گیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 16، شماره 2، 1382]
اسطوره های نهادیسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
اشتغالتحلیل رفتاری جمعیت و اشتغال در ایران بر اساس مدل اریکسون [دوره 54، شماره 0، 1380]
اصلاحات ساختاریباز مهندسی اعتبار افزایی مدل های سازگار مدیریت تلفیقی تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در ایران [دوره 18، شماره 2، 1384]
اصلاحات عصر اطلاعاتارائه چارچوبی برای توسعه سیستم های پشتیبیان تصمیم گیری استراتژیک در برنامه های اصلاحات دولت ایران [دوره 55، شماره 0، 1380]
اصلاح نظام اداریجو سازمانی و تأثیر آن بر میزان موفقیت یا عدم موفقیت اصلاح اداری [دوره 43، شماره 0، 1377]
اصول اساسی داور بر تجارت جهانیطراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
اصول گراییاولویت ها و حساسیت ها در مدیریت امام علی (ع) [دوره 53، شماره 0، 1380]
اطلاعاتاطلاعات
مفاهیم , چرخه , ارزش , ویپگی ها , طبقه بندی و انواع آن [37و38، شماره 0، 1376]
اطلاعاتبررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیاده سازی و به کارگیری سیستم های اطلاعاتی – با تأکید بر DSS – در سیستم های دولتی ایران و خارج از کشور [دوره 43، شماره 0، 1377]
اقتصاد دانش محورارایه "مدل بسترهای پنج گانه" زیر ساخت های مورد
نیاز برای توسعه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
(مطالعه موردی مالزی) [دوره 57، شماره 0، 1381]
اقدام پژوهیمدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی [دوره 17، شماره 4، 1383]
اقلیمیمدیریت دولتی و فرهنگ اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
اکتسابتعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
الگوی SWOTطراحی و مقایسه الگوی تصمیمگیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
الگوپردازیطراحی الگوی مفهومی تعاملات سازمان – محیط بر اساس ظرفیت محیط با رویکرد سیستمی [دوره 18، شماره 1، 1384]
الگوی تصمیمگیری حکیمانهطراحی و مقایسه الگوی تصمیمگیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
الگوی توسعه پایدار گردشگریبررسی سیاستهای دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور [دوره 20، شماره 1، 1386]
الگوریتم (Genetic Algerithm) GAمقایسه بین عملکرد الگوریتمهای GA و SA برای تعویض پیشگیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
الگوریتم (Simulated Annealing)به کارگیری الگوریتم SA ( Simulated Annealing ) برای تعویض پیش گیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 16، شماره 2، 1382]
الگوریتم (Simulated Annealing) SAمقایسه بین عملکرد الگوریتمهای GA و SA برای تعویض پیشگیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
الگوریتم ژنتیکمدل برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی با استفاده از AHP, CSF و الگوریتم ژنتیک [دوره 54، شماره 0، 1380]
الگوریتم ژنتیک مختلطکاربردی برنامه ریزی عدد صحیح مختلط و الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی توسعه ظرفیت و جایگزینی ماشین آلات [دوره 16، شماره 1، 1382]
الگوریتم فلوید وارشال –طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست ج.ا.ا [دوره 17، شماره 3، 1383]
الگوریتم مورچگانبهینهسازی قابلیت اطمینان در سیستمهای سری با انتخابهای چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
الگوی مفهومیمشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
الگوهای خطمشیگذاریبررسی سیاستهای دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور [دوره 20، شماره 1، 1386]
الگوهای ریاضیبرنامه ریزی منابع در زمان بحران با
استفاده از الگوهای ریاضی [دوره 53، شماره 0، 1380]
الگوهای مدیریتی بنگاهطراحی الگوی مفهومی تعاملات سازمان – محیط بر اساس ظرفیت محیط با رویکرد سیستمی [دوره 18، شماره 1، 1384]
امام خمینی(ره)طراحی و مقایسه الگوی تصمیمگیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
امدادرسانی خودروارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
انتخابانتخاب مدیر عالی با به کارگیری فن فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 17، شماره 3، 1383]
انتخابطراحی و تبیین مدل اعتماد افراد متقاضی تحصیل به دانشگاه های مجازی [دوره 18، شماره 1، 1384]
انتخابات الکترونیکیپیشنیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران [دوره 20، شماره 1، 1386]
انتخاب مدیر عالیانتخاب مدیر عالی با به کارگیری فن فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 17، شماره 3، 1383]
انتخابهای چندگانهبهینهسازی قابلیت اطمینان در سیستمهای سری با انتخابهای چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
اینترنتبررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران [دوره 16، شماره 2، 1382]
انتظاراتمقایسه نظرات کارکنان و مدیران دانشگاه
تربیت معلم تهران درباره انگیزه های کاری
کارکنان این دانشگاه [دوره 47، شماره 0، 1378]
انتقال و یکپارچگی دانشبررسی عوامل تسهیلکننده مدیریت دانش در تیمهای کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی [دوره 20، شماره 2، 1386]
انحصار هیدرولیکسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
اندازهسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
اندازهگیری همردیفیمفهوم و روشهای اندازهگیری همردیفی در مطالعات اقتضائی مدیریت [دوره 19، شماره 2، 1385]
انطباق راهبردیارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
انعطاف و اثربخشیسنجش و اثربخشی سبک رهبری مدیران [دوره 45، شماره 0، 1378]
انگارگراییتجربه گرایی و رفتار انسانی [37و38، شماره 0، 1376]
بازاریابیچالش ها و تنگناهای صادرات صنعتی در
قیمت گذاری:تصویری از شرکت های
صادراتی کاشی و سرامیک ایران [دوره 45، شماره 0، 1378]
بازاریابیبازاریابی برای افزایش صادرات فولاد ایران [دوره 50، شماره 0، 1379]
بازاریابی الکترونیکیارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
بازاریابی بین المللچالش ها و تنگناهای صادرات صنعتی در
قیمت گذاری:تصویری از شرکت های
صادراتی کاشی و سرامیک ایران [دوره 45، شماره 0، 1378]
بازاریابی جهانیمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) [37و38، شماره 0، 1376]
بازاریابی خدمات بانکیشناسایی عوامل موثر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خود پرداز بانکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
بازاریابی درونیسنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
بازارهای الکترونیکیارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
بازارهای جهانیمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2) [39و40، شماره 0، 1376]
بازارهای ملیمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) [37و38، شماره 0، 1376]
بازارهای ملیمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2) [39و40، شماره 0، 1376]
بازدهی ثابتطراحی مدل مفهومی ارزیابی عملکرد سیستم بانکی در سرفصل فروش اقساطی [دوره 16، شماره 1، 1382]
بازدهی متغیرطراحی مدل مفهومی ارزیابی عملکرد سیستم بانکی در سرفصل فروش اقساطی [دوره 16، شماره 1، 1382]
بازشناسیبسوی بازشناسی و تبیین مجدد نقش دانشگاه [دوره 47، شماره 0، 1378]
باز مهندسیباز مهندسی اعتبار افزایی مدل های سازگار مدیریت تلفیقی تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در ایران [دوره 18، شماره 2، 1384]
بازمهندسی فرایندهای سازمانیاهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 5، 1383]
بانکارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
بانک توسعهایطراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
بانکداریشناسایی عوامل موثر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خود پرداز بانکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
بانکداری اینترنتیبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک سامان) [دوره 18، شماره 3، 1384]
برنامه ریزی زمانبه کارگیری الگوریتم SA ( Simulated Annealing ) برای تعویض پیش گیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 16، شماره 2، 1382]
برنامه ریزی ظرفیتمدیریت بازده در ساخت و تولید: مدل مفهومی وگزاره های تحقیق ( مقاله انگلیسی) [دوره 18، شماره 3، 1384]
برنامه ریزی عدد صحیحکاربردی برنامه ریزی عدد صحیح مختلط و الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی توسعه ظرفیت و جایگزینی ماشین آلات [دوره 16، شماره 1، 1382]
برنامه ریزی فناوری اطلاعاتارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
برنامه ریزی منابع.برنامه ریزی منابع در زمان بحران با
استفاده از الگوهای ریاضی [دوره 53، شماره 0، 1380]
برنامهریزی منابع سازمان (ERP)استخراج و ارزیابی شاخصهای مرتبط با آمادگی صنعت خودروسازی جهت پیاده سازی ERP [دوره 20، شماره 3، 1386]
برنامه عمرانیارائه چارچوب نظری جهت تدوین برنامه های بلند مدت آموزش عالی ایران در افق 1400 [39و40، شماره 0، 1376]
برنامه های بلند مدت آموزش عالیارائه چارچوب نظری جهت تدوین برنامه های بلند مدت آموزش عالی ایران در افق 1400 [39و40، شماره 0، 1376]
برنامههای راهبردیطراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
برنامهها و راهکارهاشناسایی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های ایران [دوره 21، شماره 2، 1387]
بسترهای توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعاتارایه "مدل بسترهای پنج گانه" زیر ساخت های مورد
نیاز برای توسعه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
(مطالعه موردی مالزی) [دوره 57، شماره 0، 1381]
بهینهسازیبهکارگیری مدل ریاضی مناسب بهمنظور تخصیص اعتبارات عمرانی استانی فصول بودجه به شهرستانهای استان خراسان [دوره 19، شماره 2، 1385]
بهینهسازی قابلیت اطمینانبهینهسازی قابلیت اطمینان در سیستمهای سری با انتخابهای چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
بودجه سرمایه ایعدم تمرکز در سیستم های مدیریتی [41و42، شماره 0، 1377]
پ
پایاییمقدمه ای بر خط مشی ها و مدل های وارانتی:
مولود تازه مدیریت مهندسی و تولید [دوره 51، شماره 0، 1379]
پاداش و ساختاررهبری مدیریت کیفیت جامع در دانشگاه ها [دوره 47، شماره 0، 1378]
پارادایمنگرش فراپارادایمی به مدیریت دولتی [دوره 55، شماره 0، 1380]
پارادایمتحقیقات چند پارادایمی در مطالعات سازمانی [دوره 54، شماره 0، 1380]
پارادایم آشوبتأثیر مبانی فکری و فلسفی مکانیک کوانتوم
بر تئوری های سازمان و مدیریت [دوره 53، شماره 0، 1380]
تاثیر هالهایتاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 21، شماره 4، 1387]
تایروزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
تباین سیاست و ادارهتاملی بر مبانی نظری نظام های اداری مدرن [دوره 56، شماره 0، 1381]
تبدیل لگاریتمیارائه مدلی برای دستیابی به بهترین مسیر در شبکه بر اساس معیارهای چندگانه [دوره 56، شماره 0، 1381]
تبعیض بر مبنای جنسیتارتقای مشارکت زنان در سطوح مدیریتی ایران [دوره 16، شماره 2، 1382]
تبلیغاتتعیین الگوی برنامه ریزی راهبردی صنعت جهانگردی در ایران [دوره 59، شماره 0، 1381]
تجارت الکترونیکبررسی عوامل موثر بر استقبال خرید از فروشگاههای الکترونیکی شهروند [دوره 58، شماره 0، 1381]
تجارت جهانیطراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی [دوره 19، شماره 3، 1385]
تجارت درون گروهیبررسی معیارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه موردی کشور های عضو کنفرانس اسلامی [دوره 17، شماره 1، 1383]
تصمیم گیریاطلاعات
مفاهیم , چرخه , ارزش , ویپگی ها , طبقه بندی و انواع آن [37و38، شماره 0، 1376]
تصمیم گیری استراتژیکارائه چارچوبی برای توسعه سیستم های پشتیبیان تصمیم گیری استراتژیک در برنامه های اصلاحات دولت ایران [دوره 55، شماره 0، 1380]
تصمیم گیری چند شاخصهاستفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه برای انتخاب معماری پردازشی [دوره 58، شماره 0، 1381]
تصمیم گیری چند شاخصهتحلیل حساسیت مسائل تصمیم گیری چند شاخصه نسبت به نوع تکنیک مورد استفاده مطالعه ای موردی [دوره 56، شماره 0، 1381]
تصمیمگیری چند شاخصهوزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
تصمیم گیری چند معیارهاولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
تصمیم گیری چند معیارهتعیین و ارزیابی معیارهای مکان یابی هاب جهت ترانزیت هوایی در کشور وتعیین موقعیت جغرافیایی مناسب [دوره 17، شماره 4، 1383]
تصمیم گیری چند معیارهارائه مدلی برای دستیابی به بهترین مسیر در شبکه بر اساس معیارهای چندگانه [دوره 56، شماره 0، 1381]
تصمیم گیری چند معیارهتحلیل حساسیت مسائل تصمیم گیری چند شاخصه نسبت به نوع تکنیک مورد استفاده مطالعه ای موردی [دوره 56، شماره 0، 1381]
تصمیم گیری راهبردیطراحی و مقایسه الگوی تصمیمگیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
تعویض پیشگیرانه قطعاتمقایسه بین عملکرد الگوریتمهای GA و SA برای تعویض پیشگیرانه بهینه قطعات به منظور حداقل کردن زمان خوابیدگی [دوره 19، شماره 2، 1385]
تغییرروش های مقابله با ایستادگی در برابر تغیر [دوره 43، شماره 0، 1377]
تفویض اختیارمعیارهای تعیین درجه مطلوب تمرکز و عدم تمرکز در شعب بانک ها : مورد بانک ملت [دوره 17، شماره 5، 1383]
تکنیک AHPنگرشی نو به تعیین ضریب اهمیت سؤالات پرسشنامه ها
با استفاده از تکنیک AHP و یک مدل OR [دوره 46، شماره 0، 1378]
تکنیک فاصله از گزینه ایده التعیین و ارزیابی معیارهای مکان یابی هاب جهت ترانزیت هوایی در کشور وتعیین موقعیت جغرافیایی مناسب [دوره 17، شماره 4، 1383]
تکنیک های جدولیمروری بر مدلهای برنامه ریزی استراتژیک [دوره 45، شماره 0، 1378]
تکنولوژیضرورت توسل به تکنولوژی پیشرفته و چگونگی
تأثیر آن در ارتقاء بهره وری تولید [دوره 46، شماره 0، 1378]
تکنولوژیسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
تکنولوژیبررسی و ارزیابی اجزای تکنولوژی در شرکت های تابع برق تهران به کمک مدل اطلس تکنولوژی [دوره 20، شماره 3، 1386]
تکنولوژی اطلاعاتاطلاعات
مفاهیم , چرخه , ارزش , ویپگی ها , طبقه بندی و انواع آن [37و38، شماره 0، 1376]
تکنولوژی اطلاعاتبررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیاده سازی و به کارگیری سیستم های اطلاعاتی – با تأکید بر DSS – در سیستم های دولتی ایران و خارج از کشور [دوره 43، شماره 0، 1377]
تکنولوژی اطلاعات (IT)ارزیابی عملکرد با روش امتیازات متوازن از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
تلویزیونطراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
تلویزیونطراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 3، 1387]
تمایل به انتخابطراحی و تبیین مدل اعتماد افراد متقاضی تحصیل به دانشگاه های مجازی [دوره 18، شماره 1، 1384]
تمایل به کارآفرینیفرآیند تصمیم گیری شروع به کارآفرینی (مطالعه موردی کار آفرینان ایرانی) [دوره 58، شماره 0، 1381]
تمثیلسیمای سازمان از نگاه مورگان [دوره 52، شماره 0، 1380]
تمرکزمعیارهای تعیین درجه مطلوب تمرکز و عدم تمرکز در شعب بانک ها : مورد بانک ملت [دوره 17، شماره 5، 1383]
تمرکزسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
تمرکزبررسی رابطه ساختار سازمانی انگیزش نیروی انسانی در سازمان اقتصادی شهر و روستا [دوره 43، شماره 0، 1377]
تمرکزعدم تمرکز در سیستم های مدیریتی [41و42، شماره 0، 1377]
تیمهای کاریبررسی عوامل تسهیلکننده مدیریت دانش در تیمهای کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی [دوره 20، شماره 2، 1386]
تنیدگیبررسی رابطه بین سطح برخورداری از
مهارت های مدیریتی، شخصیت و تنیدگی
(بررسی یک مورد خاص) [دوره 45، شماره 0، 1378]
توانایی های مدیریتیمعرفی الگوی توسعه توانایی های مدیریتی مورد نیاز مدیران ( نظام اداری کشور ) [دوره 18، شماره 1، 1384]
توانمندی بازاریابی الکترونیکیارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
توانمندی بازاریابی الکترونیکی ماتریسارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
توجیه ارزشطراحی و ارایه مدلی برای بررسی و ارزیابی اقتصادی فعالیتهای پژوهشی واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی [دوره 18، شماره 1، 1384]
توزیع عادلانه ثروت هااولویت ها و حساسیت ها در مدیریت امام علی (ع) [دوره 53، شماره 0، 1380]
چرخه عمر محصولطراحی زنجیره تأمین مبتنی بر نوع و چرخه عمر محصول [دوره 19، شماره 1، 1385]
چشم انداز ملیارایه "مدل بسترهای پنج گانه" زیر ساخت های مورد
نیاز برای توسعه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
(مطالعه موردی مالزی) [دوره 57، شماره 0، 1381]
چشمانداز ملیطراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
رتبه بندیوزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
رزیابی عملکردطراحی و تبیین سیستم ارزیابی عملکرد مراکز تحقیقاتی صنعتی [دوره 17، شماره 3، 1383]
ریز رایانهنقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
رسانههای جمعیطراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
رسانه ها و مواد آموزشیآموزش از راه دور ، رهیافتی بدیل در نظام آموزش کارکنان [39و40، شماره 0، 1376]
رسمیتسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
رسمیتبررسی رابطه ساختار سازمانی انگیزش نیروی انسانی در سازمان اقتصادی شهر و روستا [دوره 43، شماره 0، 1377]
رشد اقتصادیضرورت توسل به تکنولوژی پیشرفته و چگونگی
تأثیر آن در ارتقاء بهره وری تولید [دوره 46، شماره 0، 1378]
رشد برخه ایتوسعه فراکتالی در سیستم های پویا و تحول در سیستم های سازمانمند [39و40، شماره 0، 1376]
رشد و توسعه سریع سازمانتاثیر نحوه راه اندازی کسب وکار بر میزان توفیق کار آفرینان ایرانی [دوره 18، شماره 1، 1384]
رضایتارزشیابی نظام پیشنهاد ها در بخش دولتی ایران [دوره 51، شماره 0، 1379]
رضایت شغلیبررسی عوامل موثر بر عملکرد شغلی کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 18، شماره 1، 1384]
رضایت شغلیمقایسه نظرات کارکنان و مدیران دانشگاه
تربیت معلم تهران درباره انگیزه های کاری
کارکنان این دانشگاه [دوره 47، شماره 0، 1378]
رضایت مشتریارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
رضایت مشتریطراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان [دوره 21، شماره 2، 1387]
رضایت مشتریطراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
رضایت مندیوفاداری خدمت : اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری [دوره 16، شماره 1، 1382]
رضایت نیروی انسانیبررسی اثرات اجرای نظام مدیریت مشارکت از طریق
سیستم پیشنهادات کارکنان بر وضعیت سازمان ها
(مورد بررسی در شرکت تولیدی قطعات خودرو ایران ) [دوره 49، شماره 0، 1379]
رفاه اجتماعیکارآفرینی اجتماعی: مروری بر زمینه های سیاسی واجتماعی [دوره 19، شماره 2، 1385]
رفتارسنجش و اثربخشی سبک رهبری مدیران [دوره 45، شماره 0، 1378]
رفتار خرید سازمانیطراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
رفتار سازمانیروش های تغییر فرهنگ سازمانی [دوره 46، شماره 0، 1378]
رفتار سازمانیطراحی الگوهای اثربخشی سازمانی با تأکید بر معیارهای فرهنگ سازمانی(2) [37و38، شماره 0، 1376]
رفتارگراییمدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی [دوره 17، شماره 4، 1383]
رفتار مشتریانمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2) [39و40، شماره 0، 1376]
رفتا ر مشتریانمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) [37و38، شماره 0، 1376]
رفتار مصرف کننده الکترونیکیبررسی عوامل موثر بر استقبال خرید از فروشگاههای الکترونیکی شهروند [دوره 58، شماره 0، 1381]
رقابتحقیقت و افسانه در مدل پورتر [دوره 44، شماره 0، 1378]
سیستم اطلاعات مدیریت (MIS)بررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیاده سازی و به کارگیری سیستم های اطلاعاتی – با تأکید بر DSS – در سیستم های دولتی ایران و خارج از کشور [دوره 43، شماره 0، 1377]
سیستم پشتیبانی تصمیم (DSS)بررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیاده سازی و به کارگیری سیستم های اطلاعاتی – با تأکید بر DSS – در سیستم های دولتی ایران و خارج از کشور [دوره 43، شماره 0، 1377]
سیستم پیشنهاداتبررسی اثرات اجرای نظام مدیریت مشارکت از طریق
سیستم پیشنهادات کارکنان بر وضعیت سازمان ها
(مورد بررسی در شرکت تولیدی قطعات خودرو ایران ) [دوره 49، شماره 0، 1379]
سیستم صفارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
سیستم فازیاندازهگیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
سیستم لجستیکعارضهیابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) [دوره 20، شماره 1، 1386]
سیستم های ارزشیابیمدیریت کیفی در مراکز
آموزش عالی ایران [دوره 47، شماره 0، 1378]
سیستم های اطلاعاتیعوامل موفقیت سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 16، شماره 1، 1382]
سیستم های اطلاعاتیبررسی مشکلات برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 17، شماره 5، 1383]
سیستم های اطلاعاتینقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
سیستمهای اطلاعاتیمقاومت کاربران در برابر سیستمهای اطلاعاتی و راهبردهای افزایش سطح پذیرش [دوره 20، شماره 2، 1386]
سیستم های اطلاعات راهبردیبررسی مشکلات برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی از دیدگاه خبرگان و متخصصان [دوره 17، شماره 5، 1383]
سیستم های اطلاعاتی مدیریتاطلاعات
مفاهیم , چرخه , ارزش , ویپگی ها , طبقه بندی و انواع آن [37و38، شماره 0، 1376]
سیستم های پشتیبان تصمیمطراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مدیریت فرایندها در وزارت علوم تحقیقات و فناوری [دوره 17، شماره 3، 1383]
سیستم های پشتیبان تصمیم گیریارائه چارچوبی برای توسعه سیستم های پشتیبیان تصمیم گیری استراتژیک در برنامه های اصلاحات دولت ایران [دوره 55، شماره 0، 1380]
سیستم های پویاتوسعه فراکتالی در سیستم های پویا و تحول در سیستم های سازمانمند [39و40، شماره 0، 1376]
سیستم های خودپردازشناسایی عوامل موثر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خود پرداز بانکی [دوره 17، شماره 5، 1383]
سیستم های دولتی ایرانبررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیاده سازی و به کارگیری سیستم های اطلاعاتی – با تأکید بر DSS – در سیستم های دولتی ایران و خارج از کشور [دوره 43، شماره 0، 1377]
سیستمهای سریبهینهسازی قابلیت اطمینان در سیستمهای سری با انتخابهای چندگانه و محدودیت بودجه با استفاده از الگوریتم مورچگان [دوره 20، شماره 2، 1386]
سیستمهای فناوری اطلاعاتارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
سیستم های مدیریت کیفیتارزیابی عملکرد حاصل از اجرای سیستم های مدیریت کیفیت در شرکت های تولیدی ایران [دوره 54، شماره 0، 1380]
سطح رفتاریارائه مدل سه بعدی تحلیل مبانی فلسفی و زیر ساخت های بنیادین تئوری های مدیریت [دوره 56، شماره 0، 1381]
سطح ساختاریارائه مدل سه بعدی تحلیل مبانی فلسفی و زیر ساخت های بنیادین تئوری های مدیریت [دوره 56، شماره 0، 1381]
سطح کاربریمدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی [دوره 17، شماره 4، 1383]
سطح محیطیارائه مدل سه بعدی تحلیل مبانی فلسفی و زیر ساخت های بنیادین تئوری های مدیریت [دوره 56، شماره 0، 1381]
سطح ملیارایه چارچوبی برای مکانیابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
سهولت استفاده درک شدهبررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک سامان) [دوره 18، شماره 3، 1384]
سودمندی ادراک شدهتوسعه مدل پذیرش فناوری TAM در وزارت کشور [دوره 17، شماره 5، 1383]
سوسیالیسممدیریت دولیت و عدالت اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
ش
شاخصطراحی مدل برنامه ریزی آرمانی فازی برای تخصیص منابع در آموزش عالی [دوره 56، شماره 0، 1381]
شاخصوزن دهی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر کیفیت لاستیک خودرو با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند شاخصه مطالعه موردی: شرکت کویر تایر [دوره 19، شماره 1، 1385]
شاخص های عملکردیمدیریت کیفی در مراکز
آموزش عالی ایران [دوره 47، شماره 0، 1378]
شاخص های کیفیمدیریت کیفی در مراکز
آموزش عالی ایران [دوره 47، شماره 0، 1378]
شایسته سالاریتاملی بر مبانی نظری نظام های اداری مدرن [دوره 56، شماره 0، 1381]
شایسته سالاریبسوی بازشناسی و تبیین مجدد نقش دانشگاه [دوره 47، شماره 0، 1378]
شایسته سالاریبررسی میزان شایسته سالاری در انتخاب مدیران بخش دولتی و خصوصی [دوره 54، شماره 0، 1380]
شبکهارائه مدلی برای دستیابی به بهترین مسیر در شبکه بر اساس معیارهای چندگانه [دوره 56، شماره 0، 1381]
شبکه ارتباطیموانع رفتاری پایه در نهادینه سازی نظام پیشنهادها [دوره 43، شماره 0، 1377]
شبکه عصبیکاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده [دوره 19، شماره 3، 1385]
شبکه عصبی مصنوعیبهینه سازی تواتر بازرسی نگهداری
ماشین آلات بوسیله شبکه عصبی مصنوعی [دوره 52، شماره 0، 1380]
شبیه سازیشبیه سازی، کاربردها، نرم افزارهای
کامپیوتری و آینده آن [دوره 44، شماره 0، 1378]
شبیه سازیتوسعه فراکتالی در سیستم های پویا و تحول در سیستم های سازمانمند [39و40، شماره 0، 1376]
شبیه سازی مونت کارلواستفاده از تابع توزیع احتمال در برنامه ریزی و کنترل پروژه [دوره 16، شماره 2، 1382]
شخصیتبررسی رابطه بین سطح برخورداری از
مهارت های مدیریتی، شخصیت و تنیدگی
(بررسی یک مورد خاص) [دوره 45، شماره 0، 1378]
شخصیتبررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]
شخصیت اجتماعیموانع رفتاری پایه در نهادینه سازی نظام پیشنهادها [دوره 43، شماره 0، 1377]
شخصیت نیروی انسانیتناسب نوع شخصیت و نوع شغل
تدبیری که کمتریت توجه مدیران به آن جلب شده است [دوره 44، شماره 0، 1378]
شدت نیاز به اطلاعاتنقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
شروع به کار آفرینیفرآیند تصمیم گیری شروع به کارآفرینی (مطالعه موردی کار آفرینان ایرانی) [دوره 58، شماره 0، 1381]
شکایتبررسی علل بروز اختلاف و مدیریت تعارض در
شرکت های تعاونی [دوره 57، شماره 0، 1381]
شهروندانمطالعه نظام پاسخگویی دولت در ایران: نگرشی تطبیقی [دوره 55، شماره 0، 1380]
شیوه تولید آسیاییسبک رهبری عامل تعیین کننده
ساختار سازمانی رسمی [دوره 53، شماره 0، 1380]
ص
صادراتحقیقت و افسانه در مدل پورتر [دوره 44، شماره 0، 1378]
صادراتچالش ها و تنگناهای صادرات صنعتی در
قیمت گذاری:تصویری از شرکت های
صادراتی کاشی و سرامیک ایران [دوره 45، شماره 0، 1378]
صادراتبازاریابی برای افزایش صادرات فولاد ایران [دوره 50، شماره 0، 1379]
صادرات الکترونیکیطراحی مدل بلوغ الکترونیکی فرایند صادرات کالا در ایران [دوره 18، شماره 1، 1384]
صادرات کالاعای صنعتیچالش ها و تنگناهای صادرات صنعتی در
قیمت گذاری:تصویری از شرکت های
صادراتی کاشی و سرامیک ایران [دوره 45، شماره 0، 1378]
صادرات کالاهای غیر نفتیچالش ها و تنگناهای صادرات صنعتی در
قیمت گذاری:تصویری از شرکت های
صادراتی کاشی و سرامیک ایران [دوره 45، شماره 0، 1378]
صفعدم تمرکز در سیستم های مدیریتی [41و42، شماره 0، 1377]
صفات مدیرپاره ای از ویژگی های فردی و جمعی کارکنان و مدیران و نقش آن در رهبری سازمان از نظر اسلام و دیگران [41و42، شماره 0، 1377]
صفتبررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیتشان در سازمانهای دولتی شهر کرمان [دوره 19، شماره 3، 1385]
صنایع کوچکعوامل موفقیت سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 16، شماره 1، 1382]
صندوق بین المللی پول(IMF)پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی:
الزامات،پیامدها و راه کارهای عملی [دوره 51، شماره 0، 1379]
صنعتبررسی موانع و ارایه راهکارهای توسعه روابط متقابل صنعت ودانشگاه در ایران [دوره 18، شماره 1، 1384]
صنعت پرورش میگوتعیین وضعیت رقابتی صنعت ÷رورش میگوی ایران در بازارهای بین المللی بر اساس مدل الماس رقابت ملی مایکل پورتر [دوره 18، شماره 2، 1384]
صنعت چرمکاربرد روش دلفای در تعیین اولویت
اهداف استراتژیک سازمان ها [دوره 50، شماره 0، 1379]
صنعت خودرومدل تعدیل شده AHP برای نظر سنجی و تصمیم گیری های گروهی [دوره 52، شماره 0، 1380]
صنعت خودروسازیاستخراج و ارزیابی شاخصهای مرتبط با آمادگی صنعت خودروسازی جهت پیاده سازی ERP [دوره 20، شماره 3، 1386]
صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطاتتأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]
صنعت و بنگاه)ماهیت رقابتپذیری: نگاهی چند بعدی [دوره 20، شماره 2، 1386]
ط
طبیعت گراییتجربه گرایی و رفتار انسانی [37و38، شماره 0، 1376]
طبقه بندی بازارمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) [37و38، شماره 0، 1376]
طبقه بندی بازارمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2) [39و40، شماره 0، 1376]
طراحی ساختار سازمانیساختار سازمانی مناسب برای دانشگاه های مجازی [دوره 16، شماره 1، 1382]
طراحی سیستمطراحی نظام پرداخت کارکنان دولت [دوره 52، شماره 0، 1380]
طراحی مبتنی بر بدیهیاتطراحی مبتنی بر بدیهیات ابزاری جهت فازبندی واستقرار سیستم تولیدی [دوره 19، شماره 4، 1385]
طراحی منطقی سیستم اطلاعاتیمدل فرایند – رفتار گرای نوین برای طراحی سیستم های اطلاعاتی [دوره 17، شماره 4، 1383]
ظ
ظرفیت محیططراحی الگوی مفهومی تعاملات سازمان – محیط بر اساس ظرفیت محیط با رویکرد سیستمی [دوره 18، شماره 1، 1384]
ع
عارضهیابیعارضهیابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز) [دوره 20، شماره 1، 1386]
عام گراییبررسی میزان شایسته سالاری در انتخاب مدیران بخش دولتی و خصوصی [دوره 54، شماره 0، 1380]
عام گرایاناستراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها [دوره 17، شماره 1، 1383]
عدالتاولویت ها و حساسیت ها در مدیریت امام علی (ع) [دوره 53، شماره 0، 1380]
عدالت اجتماعیمدیریت دولیت و عدالت اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
عدالت قضائیارزیابی ساختار قانونی سازمان دادگستری ج . ا. ا. در بخش دادگاه های عمومی – حقوقی - جزایی [دوره 16، شماره 1، 1382]
عوامل تأثیرگذار بر خرید سازمانیطراحی الگویی برای تبیین رفتار خریداران سازمانی در خرید محصولات رایانهای- سخت افزار [دوره 21، شماره 3، 1387]
عوامل حیاتی موفقیتمدل برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی با استفاده از AHP, CSF و الگوریتم ژنتیک [دوره 54، شماره 0، 1380]
عوامل داخلی و محیطیطراحی و مقایسه الگوی تصمیمگیری راهبردی امام خمینی (ره) با برخی از الگوهای تصمیم گیری راهبردی در مدیریت نوین [دوره 20، شماره 2، 1386]
عوامل رفتاری (محتوایی)ارایه الگوی مطلوب سازمانی برای سازمان های غیر دولتی ایران با استفاده از رویکرد کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1382]
عوامل زمینه ای (محیطی)ارایه الگوی مطلوب سازمانی برای سازمان های غیر دولتی ایران با استفاده از رویکرد کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1382]
عوامل ساختاریارایه الگوی مطلوب سازمانی برای سازمان های غیر دولتی ایران با استفاده از رویکرد کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1382]
عوامل سازمانیاستفاده از مدل معادلات ساختاری در ارائه مدلی برای موفقیت برنامهریزی استراتژیک فناوری اطلاعات [دوره 20، شماره 2، 1386]
عوامل سازمانیتأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]
عوامل عملکردیارائه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامین کنندگان در فرایند برون سپاری [دوره 20، شماره 3، 1386]
عوامل فرایندی مجموعه فازیارائه یک متدولوژی فازی جهت ارزیابی عملکرد تامین کنندگان در فرایند برون سپاری [دوره 20، شماره 3، 1386]
عوامل فرهنگی بازارمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) [37و38، شماره 0، 1376]
عوامل فرهنگی بازارمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2) [39و40، شماره 0، 1376]
عوامل کلیدی موفقیترویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
عوامل موفقیتعوامل موفقیت سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 16، شماره 1، 1382]
فرآیند دسترسی به خدماتطراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
فمنیسممدیریت دولیت و عدالت اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
فناوریبسوی بازشناسی و تبیین مجدد نقش دانشگاه [دوره 47، شماره 0، 1378]
فناوری ارتباطات و اطلاعاتارایه "مدل بسترهای پنج گانه" زیر ساخت های مورد
نیاز برای توسعه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
(مطالعه موردی مالزی) [دوره 57، شماره 0، 1381]
فن آوری اطلاعات.نقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
فناوری اطلاعاتارایه چارچوب مفهومی برای توصیف وظایف مدیران فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 1، 1383]
فناوری اطلاعاتعوامل موفقیت سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 16، شماره 1، 1382]
فناوری اطلاعاتارایه "مدل بسترهای پنج گانه" زیر ساخت های مورد
نیاز برای توسعه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
(مطالعه موردی مالزی) [دوره 57، شماره 0، 1381]
فناوری اطلاعاتتعیین عوامل موثر در انتخاب روش همکاری میان بنگاهها: مطالعه موردی دربنگاه های فناوری اطلاعات ایران [دوره 19، شماره 4، 1385]
فناوری اطلاعاتسنجش کیفیت خدمات واحد فناوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حمل و نقل [دوره 19، شماره 4، 1385]
فناوری اطلاعات رهبریاهرم های موفقیت باز مهندسی فرایندها با تاکید بر فناوری اطلاعات [دوره 17، شماره 5، 1383]
کارآفرینیفرآیند تصمیم گیری شروع به کارآفرینی (مطالعه موردی کار آفرینان ایرانی) [دوره 58، شماره 0، 1381]
کارآفرینیتاثیر نحوه راه اندازی کسب وکار بر میزان توفیق کار آفرینان ایرانی [دوره 18، شماره 1، 1384]
کارآفرینیبررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMEs) [دوره 21، شماره 2، 1387]
کارآفرین ایرانیفرآیند تصمیم گیری شروع به کارآفرینی (مطالعه موردی کار آفرینان ایرانی) [دوره 58، شماره 0، 1381]
کارآفرینی درونسازمانیتأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات [دوره 21، شماره 2، 1387]
کارآفرینی سازمانیارایه الگوی مطلوب سازمانی برای سازمان های غیر دولتی ایران با استفاده از رویکرد کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1382]
کارآفرینی کسببررسی معیارهای موثر در ارزیابی کسب وکارهای مخاطره آمیز کار آفرینانه [دوره 18، شماره 1، 1384]
کارآیی مدیریتعوامل مؤثر در ارتقای بهره وری در بخش صنعت [دوره 49، شماره 0، 1379]
کارایی نسبیرتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
کاربر نهایینقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
کارت امتیازی متوازنمدل تعیین کننده پیش نیازهای فناوری اطلاعات برای اجرای کارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 2، 1385]
کارخانه آلومینیومارایه چارچوبی برای مکانیابی مراکز صنعتی در سطح ملی همراه با مطالعه موردی [دوره 20، شماره 3، 1386]
کارشناس ترویجبررسی عوامل موثر بر عملکرد شغلی کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 18، شماره 1، 1384]
کارکرد سازمانیطراحی الگوهای اثربخشی سازمانی با تأکید بر معیارهای فرهنگ سازمانی(2) [37و38، شماره 0، 1376]
کارکنان آموزشیآموزش از راه دور ، رهیافتی بدیل در نظام آموزش کارکنان [39و40، شماره 0، 1376]
کارکنان دولتطراحی نظام پرداخت کارکنان دولت [دوره 52، شماره 0، 1380]
کارمند تحویلداریارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند – تحویلداری در بانک سپه [دوره 19، شماره 4، 1385]
کارهای مخاطره آمیز کارآفرینانهبررسی معیارهای موثر در ارزیابی کسب وکارهای مخاطره آمیز کار آفرینانه [دوره 18، شماره 1، 1384]
کالاهای مصرفیمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی(1) [37و38، شماره 0، 1376]
کالاهای مصرفیمحیط های فرهنگی و اجتماعی در بازار جهانی (2) [39و40، شماره 0، 1376]
کانون کنترل بیرونیاعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
کانون کنترل درونیاعتیاد به کار :چالش جدید مدیریت منابع انسانی سازمانها [دوره 21، شماره 4، 1387]
کسب و کار الکترونیکارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
کسب و کار الکترونیکیتوسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی [دوره 19، شماره 3، 1385]
کسب و کار کوچکنقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
کیفیت آموزشارزیابی کیفیت آموزش با تکنیک MCDM فازی [دوره 20، شماره 1، 1386]
کیفیت خدماتوفاداری خدمت : اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری [دوره 16، شماره 1، 1382]
کیفیت خدماتطراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
کیفیت خدمات خارجیسنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
کیفیت خدمات داخلیسنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
کیفیت خدمتارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
کیفیت زندگی کاریکیفیت زندگی کاری و ارتباط آن با عملکرد و بهره وری سازمان ها [دوره 16، شماره 1، 1382]
کلینیک محلیبررسی ضرورت و طراحی مدل نظری برای تاسیس کلینیک های محلی بهبود سیستم [دوره 17، شماره 1، 1383]
کلینیک محلی بهبود سیستمبررسی ضرورت و طراحی مدل نظری برای تاسیس کلینیک های محلی بهبود سیستم [دوره 17، شماره 1، 1383]
مدیریت زنجیره تامینمدلسازی زنجیره ارزش در صنعت خودرو ایران به منظور دستیابی به استراتژی رهبری هزینه [دوره 18، شماره 1، 1384]
مدیریت زنجیره تامینمدیریت بازده در ساخت و تولید: مدل مفهومی وگزاره های تحقیق ( مقاله انگلیسی) [دوره 18، شماره 3، 1384]
مدیریت زنجیره عرضهرویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو [دوره 19، شماره 1، 1385]
مدیریت سازمانپاره ای از ویژگی های فردی و جمعی کارکنان و مدیران و نقش آن در رهبری سازمان از نظر اسلام و دیگران [41و42، شماره 0، 1377]
مدیریت سیاسینگرشی بر بنیان های نظری مدیریت سازمان های رسانه ای [دوره 17، شماره 4، 1383]
مدیریت عالیبررسی تطبیقی نقش مدیران عالی در پیاده سازی و به کارگیری سیستم های اطلاعاتی – با تأکید بر DSS – در سیستم های دولتی ایران و خارج از کشور [دوره 43، شماره 0، 1377]
مدل بلوغ دولت الکترونیکیاندازهگیری بلوغ دولت الکترونیکی دروزارت بازرگانی ایران - رویکرد فازی [دوره 20، شماره 3، 1386]
مدل پروترمروری بر مدلهای برنامه ریزی استراتژیک [دوره 45، شماره 0، 1378]
مدل تحلیل پوششی داده های آینده نگرتعیین و پیش بینی کارایی شعب بانک ملت استان قزوین با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های تصادفی [دوره 17، شماره 1، 1383]
مدل تصمیم گیریبازاریابی برای افزایش صادرات فولاد ایران [دوره 50، شماره 0، 1379]
مدل تصمیمگیری چند هدفهمدلسازی زنجیره ارزش در صنعت خودرو ایران به منظور دستیابی به استراتژی رهبری هزینه [دوره 18، شماره 1، 1384]
مدل چند سطحیطراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست ج.ا.ا [دوره 17، شماره 3، 1383]
مدل چند وسیله اییطراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست ج.ا.ا [دوره 17، شماره 3، 1383]
مدل دیدیدمروری بر مدلهای برنامه ریزی استراتژیک [دوره 45، شماره 0، 1378]
مدل دلتابه کارگیری تکنیک دلتا با رویکرد فازی جهت
شناسایی موقعیت راهبردی بنگاه ها: مطالعه موردی
شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی [دوره 57، شماره 0، 1381]
مدل دوپونتعدم تمرکز در سیستم های مدیریتی [41و42، شماره 0، 1377]
مدل رایتمروری بر مدلهای برنامه ریزی استراتژیک [دوره 45، شماره 0، 1378]
مدل ریاضیمدلسازی زنجیره ارزش در صنعت خودرو ایران به منظور دستیابی به استراتژی رهبری هزینه [دوره 18، شماره 1، 1384]
مدل ریاضی - رایانه ایاولویت بندی اهداف راهبردی سازمان : مدل رایانه ای تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد MADM [دوره 17، شماره 5، 1383]
مدل سازیتوسعه فراکتالی در سیستم های پویا و تحول در سیستم های سازمانمند [39و40، شماره 0، 1376]
مشتریان داخلی و خارجیسنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی [دوره 21، شماره 4، 1387]
مشروعیت علمیمشروعیت کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی نو ظهور [دوره 21، شماره 3، 1387]
مهارت های ارتباطیبررسی کارکردهای مهارت های ارتباطی حل اختلاف
در تحقق وظایف و بهبود روابط انسانی در
سازمان، به کمک آموزش کارگاهی [دوره 50، شماره 0، 1379]
نظام پاسخگوییمطالعه نظام پاسخگویی دولت در ایران: نگرشی تطبیقی [دوره 55، شماره 0، 1380]
نظام پرداختطراحی نظام پرداخت کارکنان دولت [دوره 52، شماره 0، 1380]
نظام پیشنهادهاارزشیابی نظام پیشنهاد ها در بخش دولتی ایران [دوره 51، شماره 0، 1379]
نظام جغرافیاییمدیریت دولتی و فرهنگ اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
نظام حقوقیمدیریت دولتی و فرهنگ اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
نظام سیاسیسیمای سازمان از نگاه مورگان [دوره 52، شماره 0، 1380]
نظام سیاسیمدیریت دولتی و فرهنگ اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
نظام سرمایه داریدیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام
نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی [دوره 49، شماره 0، 1379]
نظام فکریاولویت ها و حساسیت ها در مدیریت امام علی (ع) [دوره 53، شماره 0، 1380]
نظام فناوریمدیریت دولتی و فرهنگ اجتماعی [دوره 55، شماره 0، 1380]
نظام مدیریت مشارکتبررسی اثرات اجرای نظام مدیریت مشارکت از طریق
سیستم پیشنهادات کارکنان بر وضعیت سازمان ها
(مورد بررسی در شرکت تولیدی قطعات خودرو ایران ) [دوره 49، شماره 0، 1379]
نظام های اداری سنتیتاملی بر مبانی نظری نظام های اداری مدرن [دوره 56، شماره 0، 1381]
نظام های اداری مدرنتاملی بر مبانی نظری نظام های اداری مدرن [دوره 56، شماره 0، 1381]
نظر سنجیمدل تعدیل شده AHP برای نظر سنجی و تصمیم گیری های گروهی [دوره 52، شماره 0، 1380]
نگرش متعالیانهتجربه گرایی و رفتار انسانی [37و38، شماره 0، 1376]
نگرش مدیراننقش مدلهای ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو ) [دوره 20، شماره 1، 1386]
نگهداری و تعمیراتمقدمه ای بر خط مشی ها و مدل های وارانتی:
مولود تازه مدیریت مهندسی و تولید [دوره 51، شماره 0، 1379]
نمودار سلسله مراتبیانتخاب مدیر عالی با به کارگیری فن فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 17، شماره 3، 1383]
نهادزاییطراحی و تبیین مدل دیالکتیکی نهادی شدن سازمان [دوره 16، شماره 1، 1382]
نهادی شدنطراحی و تبیین مدل دیالکتیکی نهادی شدن سازمان [دوره 16، شماره 1، 1382]
نهادی کردنطراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی : مورد سند چشم انداز بیست ساله( ایران 1404) [دوره 21، شماره 2، 1387]
نهضت اصلاحاتتاملی بر مبانی نظری نظام های اداری مدرن [دوره 56، شماره 0، 1381]
نوآورینقش سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک [دوره 53، شماره 0، 1380]
نوع دوستی راهبردینقدی بر فلسفه های بازاریابی [دوره 16، شماره 1، 1382]
واحد مجازیرتبهبندی واحدهای کارا با ترکیب رویکرد تحلیل پوششی دادهها و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در سازمانهای بازرگانی استانی [دوره 21، شماره 4، 1387]
واحدهای سازمانیجو سازمانی و تأثیر آن بر میزان موفقیت یا عدم موفقیت اصلاح اداری [دوره 43، شماره 0، 1377]
وارانتیمقدمه ای بر خط مشی ها و مدل های وارانتی:
مولود تازه مدیریت مهندسی و تولید [دوره 51، شماره 0، 1379]
واقع گراییتجربه گرایی و رفتار انسانی [37و38، شماره 0، 1376]
وببررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران [دوره 16، شماره 2، 1382]
وحدت و تشکیک وجوددرآمدی بر مطالعه تطبیقی حرکت جوهری ملاصدرا و پویایی سیستم ها [دوره 16، شماره 1، 1382]
وزارت علومطراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مدیریت فرایندها در وزارت علوم تحقیقات و فناوری [دوره 17، شماره 3، 1383]
ویژگیهای خدماتطراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای و اندازهگیری رضایتمندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن [دوره 21، شماره 4، 1387]
وضعیت سیاسی ایرانتعیین الگوی برنامه ریزی راهبردی صنعت جهانگردی در ایران [دوره 59، شماره 0، 1381]
وظایف سازمانیبررسی کارکردهای مهارت های ارتباطی حل اختلاف
در تحقق وظایف و بهبود روابط انسانی در
سازمان، به کمک آموزش کارگاهی [دوره 50، شماره 0، 1379]
وظایف مدیرانبررسی تاثیر و ظایف مدیران گروه های آموزشی بر کارایی اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 17، شماره 3، 1383]
وفاداری الکترونیکارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک [دوره 21، شماره 2، 1387]
وفاداری خدمتوفاداری خدمت : اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری [دوره 16، شماره 1، 1382]
ه
هابتعیین و ارزیابی معیارهای مکان یابی هاب جهت ترانزیت هوایی در کشور وتعیین موقعیت جغرافیایی مناسب [دوره 17، شماره 4، 1383]